Přečtěte se co je to mystery shopping, jaké jsou odměny a další potřebné informace. Pokud máte zájem stát se mystery shopperem, registrujte se do systému:
REGISTROVAT SE
Baví Vás nakupování nebo kontrolování? Chcete s námi zlepšit úroveň zákaznického servisu a přístup k zákazníkům?
Hledáme brigádníky na pozice mystery shopper ve všech městech po celé České republice a Slovensku.
Popis činnosti: Testování služeb, obsluhy kaváren, restaurací, personálu obchodů, bank, pojišťoven, cestovních kanceláří, luxusních služeb a podniků a spousty dalších příležitostí.
Jako mystery shopper uvidíte do procesu nakupování a jak by měl vypadat zákaznický servis u konkrétních klientů. Budete znát parametry hodnocení a dostanete se k zajímavým scénářům návštěvy. V rámci mystery shoppingu si nejen zlepšíte komunikační a herecké dovednosti, ale i schopnosti vyjednávání, asertivity a konfrontace s personálem. Pro většinu projektů je min. věková hranice 17 let.
Největší poměr návštěv je ohodnocen odměnou 200,- Kč. Odměny za mystery shopping se v agentuře Hello Innovation pohybují od 100,- Kč do 800,- Kč za jednu kvalitně provedenou návštěvu a správně a včas vyplněný dotazník. Výše odměny se standardně odvíjí od náročnosti provedení mystery scénáře a délky návštěvy. Pokud se jedná o nestandardní mystery scénář či náročný požadavek, může být odměna několikanásobně vyšší. Odměna a přibližná časová náročnost je mystery shopperovi vždy známa dopředu.
Pokud je mystery shopper ochotný cestovat jsou mu v rámci návštěv proplaceny cestovní náklady (vždy po domluvě s koordinátorem).
Výdaje za mystery shopping:
Některé mystery návštěvy jsou spojeny s nákupem zboží a služeb. Tyto nákupy jsou mystery shopperům vždy plně proplaceny ze strany Hello Innovation. Pro plánované větší výdaje (restaurace, pobyty v hotelech, nákup dražšího zboží, větší množství návštěv s výdaji) je vždy možné domluvit se s koordinátorem předem na záloze.
Na začátku měsíce jsou emailem rozeslány nabídky práce a je pouze na mystery shopperovi a jeho kapacitě, kolik návštěv bude chtít daný měsíc vykonat. Ve větších městech je koncentrace mystery návštěv vyšší, v menších městech občas nižší. Mystery návštěvy jsou časově náročné podle scénáře, typicky je to od 5ti minutových rychlovek až po jednohodinové návštěvy v autosalonech. Průměrná doba návštěvy je cca 20 minut. Mystery shopper může pracovat každý měsíc nebo jen tehdy, kdy mu to dovolí časová volnost a chuť mystery shoppovat.
Mystery shopping probíhá pravidelně po celé České republice a Slovensku.
Odměna za to, co máte rádi - nákupy, restaurace, hotely, testování služeb, apod. Odměna je vždy známá dopředu.
Proplacené výdaje za večeře, pobyty v hotelech, nákupy v obchodech.
Jsme jediná agentura v ČR a na Slovensku s tak pestrou nabídkou mystery návštěv a klientů. Když vás to bude bavit a stanete se pravidelným a šikovným shopperem, dostanete se k zajímavým a jedinečným projektům např. s utajovanými informacemi, luxusními vozy, noční kluby, krásné hotely a restaurace a mnoho dalšího. Zkuste to.
Mystery Shopping je jednou z technik výzkumu trhu. Tato technika spočívá v nákupu zboží a služeb, kdy mystery shopper coby zákazník navštěvuje prodejny a poptává zboží nebo služby podle předem stanoveného scénáře.
Role mystery shoppera:
Mystery shopper (zákazník) zná předem záměr návštěvy a standardy prodejny, což mu umožňuje vnímat více podnětů od prodejce. Mystery shopper sleduje celý prodejní proces, především chování a přístup personálu, jeho odborné znalosti, komunikační i prodejní schopnosti, dodržování předepsaných standardů, vzhled prodejního místa, zaměstnanců a okolí atd.
Mystery shopper po návštěvě vyplňuje předem známý dotazník, kde odpovídá a popisuje situace z návštěvy. Objektivní i subjektivní hodnocení mystery shoppera je forma zpětné vazby ke kvalitě a úrovni poskytovaných služeb. Díky tomu je mystery shopping přínosem nejen pro vedení prodejny, ale i pro samotné prodejce. Výsledky mystery shoppingu slouží ke zvýšení kvality zákaznického servisu a ke školení prodejců i vedení prodejny.
Formy mystery shoppingu:
Mystery shopping - osobní návštěva na pobočce klienta.
Mystery calling/emailing - telefonní hovor/email s požadavkem na zákaznickou linku, rezervační systém.
Mystery shopper po registraci vyplní a odešle Hello Innovation kopii pracovní smlouvy. Smlouva může být Dohoda o provedení práce (DPP) nebo Smlouva o spolupráci (ŽL). Smlouvu mystery shopper nalezne po úspěšné registraci do systému v Knihovně souborů.