V červencovém rozhovoru jsme o pohled na mystery shopping poprosili pana Zdeňka ze středních Čech, jehož akční rádius je však daleko větší. Pan Zdeněk má mystery shopping jako flexibilní brigádu, která mu financuje jeho oblíbené cestování.
Jak jste se k MS dostal/a?
Odpověděl jsem na nabídku při hledání shoppera na návštěvu výživové poradny. Nabídku jsem našel na internetu.
Jak dlouho je děláte?
Letos jsou to dva roky. Začal jsem v létě 2018 u konkurence hodnotit nákup Pizzy, u Hello jsem od jara roku 2019.
Z jakého důvodu MS děláte?
Manželka mi řekla, že na cesty a výlety si musím extra vydělat, jinak smůla. Tak jsem začal hledat brigády, abych měl na poznávání dalekých krajin.
Jaká byla Vaše největší MS výzva?
Stát 4 hodiny v průchodu a počítat lidi, co jdou okolo.
Co Vás na MS baví nejvíce?
Cestování.
Jaký byl Vás nejdivnější mystery shopping?
Měl jsem jít zkontrolovat nabídku na prodej nového vozu. Přišel jsem do autosalonu v Praze, zajímal se o předepsané vozidlo. Prodejce se mne zeptal, zda mám zájem o testovací jízdu. Po mém přikývnutí mi podal klíčky od vozu a řekl, přijeďte za hodinu. Tak jsem se z autem za milion a půl vozil po uličkách Prahy.
Musel jste si někdy k MS něco speciálního připravovat? Případně co?
Připravit jsem si musel falešné identity pro návštěvu makléřů s pojištěním.
Doporučil/a byste MS svým znamým?
Ne, většina lidí v mém okolí toto „šmírování“ odsuzuje. Neuvědomují si, že jde o kontrolu kvality nikoliv špionování.
Pokud máte dotazy na mystery shoppera nebo vás zajímá cokoliv o Hello Innovation, neváhejte nám napsat na hello@helloinnovation.cz