Co je mystery?

Zde se dozvíte co je to mystery shopping a co vás čeká.

CO JE TO MYSTERY SHOPPING?

Mystery Shopping je jednou z technik výzkumu trhu. Tato technika spočívá v nákupu zboží a služeb, kdy mystery shopper coby zákazník navštěvuje prodejny a poptává zboží nebo služby podle předem stanoveného scénáře.

Role mystery shoppera:

Mystery shopper (zákazník) zná předem záměr návštěvy a standardy prodejny, což mu umožňuje vnímat více podnětů od prodejce. Mystery shopper sleduje celý prodejní proces, především chování a přístup personálu, jeho odborné znalosti, komunikační i prodejní schopnosti, dodržování předepsaných standardů, vzhled prodejního místa, zaměstnanců a okolí atd.

Mystery shopper po návštěvě vyplňuje předem známý dotazník, kde odpovídá a popisuje situace z návštěvy. Objektivní i subjektivní hodnocení mystery shoppera je forma zpětné vazby ke kvalitě a úrovni poskytovaných služeb. Díky tomu je mystery shopping přínosem nejen pro vedení prodejny, ale i pro samotné prodejce. Výsledky mystery shoppingu slouží ke zvýšení kvality zákaznického servisu a ke školení prodejců i vedení prodejny.

Formy mystery shoppingu:

Mystery shopping - osobní návštěva na prodejně.

Mystery calling/emailing - telefonní hovor/email s požadavkem na zákaznickou linku, rezervační systém.

ODMĚNA ZA MYSTERY SHOPPING

Odměny za mystery shopping se v agentuře Hello Innovation pohybují od 100,- Kč do 800,- Kč za jednu kvalitně provedenou návštěvu a správně a včas vyplněný dotazník. Největší poměr návštěv je ohodnocen odměnou 200,- Kč. Výše odměny se standardně odvíjí od náročnosti provedení mystery scénáře a délky návštěvy. Pokud se jednná o nestandardní mystery scénář či náročný požadavek, může být odměna několikanásobně vyšší. Odměna a přibližná časová náročnost je mystery shopperovi vždy známa dopředu.

Výdaje za mystery shopping:

Některé mystery návštěvy jsou spojeny s nákupem zboží a služeb. Tyto nákupy jsou mystery shopperům vždy plně proplaceny ze strany Hello Innovation.

ČASOVÁ NÁROČNOST

Mystery shopping probíhá pravidelně po celé České republice a Slovensku, Německu a Rakousku. Nárazově také v Maďarsku, v Dubaji (UAE) a v Miami (USA).

Na začátku měsíce jsou emailem rozeslány nabídky práce a je pouze na mystery shopperovi a jeho kapacitě, kolik návštěv bude chtít daný měsíc vykonat. Ve větších městech je koncentrace mystery návštěv vyšší, v menších městech občas nižší. Pokud je mystery shopper ochotný cestovat. jsou mu v rámci návštěv proplaceny cestovní náklady (vždy po domluvě s koordinátorem). Mystery návštěvy jsou časové náročné podle scénáře, typicky je to od 5ti minutových rychlovek až po dvouhodinové návštěvy. Průměrná doba návštěvy je cca 20 minut. Mystery shopper může pracovat každý měsíc nebo jen tehdy, kdy mu to dovolí časová volnost a chuť mystery shoppovat:)

SMLOUVA

Mystery shopper po registraci vyplní a odešle Hello Innovation kopii pracovní smlouvy. Smlouva může být Dohoda o provedení práce (DPP) nebo Smlouva o spolupráci (ŽL). Smlouvu mystery shopper nalezne po úspěšné registraci do systému v Knihovně souborů.

 

Pro další informace a dotazy se, prosím, obraťte na Evu Zárubovou eva@helloinnovation.cz.

 

 

Cinema city
Sephora
Costa
+420 721 759 164