V blogu Hello Innovation budeme zveřejňovat články na téma mystery shopping, zákazníci, mystery shopper, nákupy a vše co se týká Hello Innovation.
Hello přináší scénáře k mystery návštěvám formou podcastů!
Nebaví Vás číst scénáře a přesto rádi provádíte návštěvy jako mystery shopper?
Pak pro Vás máme novinku: většina scénářů je nyní dostupná i formou podcastů! Lze si je tak jednoduše pustit cestou na návštěvu například v autě, v MHD nebo při svačině.
Podcasty jsou dostupné na online úložišti, pro poslech není nutné je stahovat. Odkaz na jednotlivé díly je k dispozici vždy u scénáře dané návštěvy pod modrým symbolem "i" v systému Hello Innovation.
Pokud byste k podcastovému školení měli jakoukoliv poznámku, zpětnou vazbu posílejte kolegyni na veronika.sovakova@helloinnovation.cz
PŘEJÍT NA ČLÁNEK4 způsoby, jak navrhnout úspěšný mystery shopping ve vaší společnosti.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKNávod jak změnšit fotografie a snížit velikost nahráváných souborů do systému.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKV červencovém rozhovoru jsme o pohled na mystery shopping poprosili pana Zdeňka ze středních Čech, jehož akční rádius je však daleko větší. Pan Zdeněk má mystery shopping jako flexibilní brigádu, která mu financuje jeho oblíbené cestování.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKCo je na mystery shoppingu baví? Proč jej dělají a co tím získávají? Na tyto i další otázky odpoví naši mystery shoppeři, kteří v posledních měsících provedli nejvíce mystery návštěv.
PŘEJÍT NA ČLÁNEK5 výhod využívání mystery shoppingu při výzkumu trhu
PŘEJÍT NA ČLÁNEKZmírnění vlivu koronaviru na mystery shopping. Co pandemie znamená pro měření zákaznické zkušenosti? Bude se zákazník chovat stejně jako dřív?
Stáhněte se mobilní aplikaci pro mystery shoppery Checker Field Surveyor pro rychlejší vyplnění dotazníku.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKOficiální vyjádření společnosti Hello Innovation, s.r.o. k věci podvodného profilu "Jack Etzel Koordinátor - Hello Innovation" na sociální síti Facebook.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKJak dopadla letní soutěž o dva tablety Alcatel Pixi? Dočtete se níže.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKPřečtěte si více o spolupráci Hello a Happy Sport.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKKaždý z nás určitě vyrazil v poslední době na malý nákup nebo jen na průzkum trhu - v Británii zvaný windowshopping. Poslední dobou však firmy a hlavně jejich zaměstnanci zapomínají, že dobrý zákazník není ten, který nakoupí ale ten, který se vrátí.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKDoplňkový prodej je nejčastěji diskutované a hodnocené téma v rámci mystery shoppingu a návštěv na pobočkách. Téměř každý zaměstnanec pobočkové sítě je dnes nucen nabízet zákazníkovi další produkty, než ten pro který zákazník původně přišel.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKJsme rádi, když s námi soutěžíte. Snažíme se, aby vše bylo fér a průhledné.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKKaždé doporučení má svoji cenu. Jsme si toho vědomi, a proto jsme dali dohromady tyto podmínky.
PŘEJÍT NA ČLÁNEKZajímá vás, jaké to je pracovat jako mystery shopper? Co vše se můžete naučit a hodnotit? Mrkněte na praktické tipy a triky od jednoho z nejzkušenějších shopperů Hello Innovation.
PŘEJÍT NA ČLÁNEK